Pedodonti, bebeklik döneminden ergenliğe kadar olan çocukların diş ve diş eti hastalıklarının teşhis ve tedavisini kapsayan bir diş hekimliği dalıdır. Çocukluk döneminde ağız ve diş sağlığına özen göstermek, ileriki yaşlarda yaşanabilecek diş sorunlarını önlemek için son derece önemlidir. Doğru bakım ve tedavi ile çocukların sağlıklı dişlere sahip olmaları sağlanabilir ve bu da genel sağlık ve yaşam kalitesi üzerinde olumlu etkiler bırakabilir.

FARA Dent Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği olarak, çocukların ağız ve diş sağlığını korumak ve geliştirmek için özel bir önem veriyoruz. Çocuklarımızın sağlıklı bir gülüşe sahip olmalarını sağlamak amacıyla uzmanlaşmış bir ekip olarak, çocuk diş tedavisi konusunda kapsamlı hizmetler sunuyoruz.

FARA Dent'te Pedodonti Tedavi ve Uygulamaları

• Kanal tedavisi
  • Çekim işlemleri
  • Dolgu tedavileri
  • Travma tedavileri
  • Ortodontik tedaviler
  • Diş muayenesi ve değerlendirmesi
  • Diş fırçalama ve ağız hijyeni eğitimi
  • Preventif tedaviler; Florür uygulaması, fissür örtücü

Pedodonti Hizmetlerimiz

Muayene ve Check-Up

Çocuklarınızın diş sağlığını korumak için periyodik muayeneler önemlidir. Polikliniğimizde, çocuk diş hekimlerimiz tarafından yapılan detaylı muayene ve check-up hizmetleriyle çocukların diş sağlığı düzenli olarak takip edilir.

Diş Telleri ve Ortodontik Tedaviler

Çocuklarda görülen çene ve diş bozukluklarının düzeltilmesi için erken müdahale gerekebilir. Uzmanlarımız, çocuklarda ortodontik tedavileri etkili bir şekilde uygulayarak sağlıklı bir çene yapısının oluşmasına yardımcı olurlar.

Çürük Tedavisi

Çocuklarda sıkça görülen diş çürükleri, erken teşhis edilip tedavi edilmezse ciddi sorunlara yol açabilir. Polikliniğimizde çocuk diş hekimlerimiz, çocuklarda çürük tedavisi için en güvenli ve etkili yöntemleri uygularlar.

Diş Temizliği ve Flor Uygulamaları

Çocuklarda diş temizliği düzenli olarak yapılmalı ve diş yüzeylerine flor uygulanarak çürük oluşumu engellenmelidir. Pedodonti uzmanlarımız, çocuklara özel diş temizliği ve flor uygulamaları ile diş sağlığını korumaya yardımcı olurlar.

Çocuk Diş Hekimliğinde Tecrübeli Ekibimiz

FARA Dent Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği olarak, çocuklarınızın sağlığı ve güvenliği bizim için en önemli önceliktir. Pedodonti alanında uzmanlaşmış deneyimli hekimlerimiz, çocuklarınızın rahatlığı ve sağlığı için gereken özeni gösterirler. Modern ve çocuk dostu ortamımızda, çocuklarınızın diş tedavilerini güvenle yaptırabilir ve sağlıklı bir gülümsemeye sahip olmalarını sağlayabilirsiniz.

FARA Dent'te Pedodonti Tedavi ve Uygulamalarının Avantajları Nelerdir?

• Çocuklara özel yaklaşımıyla uzman pedodontistlerimiz tarafından en son teknoloji ve modern ekipmanlar kullanılarak tedaviler gerçekleştirilir.
  • Renkli ve eğlenceli kliniğimizde çocuklarımızın rahat ve keyifli bir tedavi deneyimi yaşamasını sağlıyoruz.
  • Lokal anestezi ve sedasyon gibi yöntemler ile ağrısız ve konforlu bir tedavi deneyimi sunmaktayız.
  • Her çocuğun durumu ve ihtiyaçları değerlendirilerek kişiye özel tedavi planı oluşturulur.

Çocuklarda Diş Sağlığının Önemi

Çocuklarda diş ve diş eti sağlığı genel sağlık için oldukça önemlidir. Süt dişlerinin çürümesi ve kaybedilmesi, kalıcı dişlerin gelişimini olumsuz etkileyebilir. Ayrıca, diş eti hastalıkları kalp hastalıkları, diyabet gibi sistemik hastalıklarla ilişkilendirilmiştir.

FARA Dent ile Çocuklarınızın Diş Sağlığını Güvence Altına Alın! Çocuklarda diş sağlığı ile ilgili daha fazla bilgi için blog yazılarımızı okuyabilirsiniz. Sosyal medya hesaplarımızı takip ederek, güncel gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.